Metalohalogenid

21.07.2011 23:23

 

Aj Neo sa z času na čas potrebuje odpojiť z matrixu a ísť do Zionu pokosiť trávnik. Ak si pamätáte novinku z pred niekoľkých týždňov, tak viete, že aj táto stránka je systém. V tomto prípade sa odpojenie rovná jednému – neslobodno mať prístup na internet. Ešte ďalšie 2-3 dni nepribudne aktualita ani fotka Katky Kadárovej.

Nedávno dávali epizódu seriálu "Walker, Texas Ranger". Texaskí jazdci v nej chytali vietnamský gang. Ešte predtým, než v minúte a päťdesiatejdeviatej všetko vyriešil obligátny otočkový kop, zloduchom sa podarilo políciu ošáliť a v prázdnom úkryte po sebe zanechali len zopár dokumentov  v rodnom jazyku. Keď ich tam našiel zlobijec Chuck, zopár sekúnd ich prezeral a potom skonštatoval: "Je to po vietnamsky.". Jas metaforickej metalohalogenidovej žiarovky nad jeho klobúkom bol taký prenikavý, že geniálna myšlienka navštívila aj mňa: zvestujem bratovi obsah novinky skrz ohňové signály. Našťastie ma práve vtedy bratislav prezvonil a radšej som sa mu rozhodol ten text nadiktovať. (touto cestou sa mu chcem samozrejme poďakovať a vopred ho pokarhať za gramatické chyby).

Takže Havaj, priatelia – už čoskoro pribudnú ďalšie aktuality i pohľadnica z Hronskej Dúbravy...a aj fotky Katky Kadárovej. A kým nebude naša stránka re-re-re-reloadovaná, môžete sa napríklad naučiť po jamajsky (aby ste konečne pochopili text piesne "Just Push Play"), pozrieť si na TA3 tlačovú konferenciu Roberta Fica (určite bude nejakú tlačovku mať...ak nenahráva demo verziu albumu, na ktorom imituje svoj hlas, tak určite niečo tlačí), alebo sa pokúsiť nájsť štipku humoru v seriáli "Krok Za Krokom". Veľa šťastia.

A keby sme sa nevideli-dobrú noc.

P.S.: Vždy som bol síce trochu iný (napríklad tam, kde ostatní v plesnivej škvrne vidia podobizeň Ježiša, ja spoznávam len Chucka Norrisa...a raz som mal chrumku, ktorá vyzerala ako ten černoch), no v otázke "Kroku Za Krokom" sa snáď zhodneme – ten seriál je zlo...možno budúci rok pri dvadsiatejštvrtej repríze...

 

Perry White/Clark Kent

 

—————

Späť


Komentáre, kritiky a iné kydy

Dátum: 24.07.2011

Vložil: tatko Smoula

Titulok: chrumka

ja som zase videl cernocha, co vyzeral ako chrumka...

Odpovedať

—————